U 20th Hortiflorexpo IPM Beijing

10-12 di maghju 2018 / China International Exhibition Center (New Venue) Beijing China

Piante:piante in vaso di fioritura, verde Piante, cut-flower, bonsai, seedball, arbusto, machja, Hydroponics, Culture tissue biologicu, palma, promozione di vendita, sementi, verdura.
Tecnulugia:equipaghji di rinfrescamentu, trasportu è elevazione, Ingegneria per a coltivazione di frutti è orti, arnesi per i tecnichi di u giardinu è di u paisaghju, a custruzione di serra, u sistema di riscaldamentu, i sistemi di irrigazione è di drenaggiu per u campu, l'equipaggiu di misurazione è di regulazione, macchinari è l'equipaggiu per a coltivazione, a produzzione di piante. , pignata, prumuzione di vendita, trasportu è equipaggiu di elevazione, pianti ghjovani, prato.

Floristeria:arti è crafts, candele, cartoline, fiori secchi, fiori di seta, apparatu per composizioni di fiori, pianta ornamentale, ceramica fatta a manu, vasi per piante di vetru, ceramica, porcellana, vasi di plastica di (vetru, ceramica, porcellana, plastica, smaltu) , prumuzione di vendita, punzonatrici, magazzini di fiori è tecnulugia di conservazione di freschezza è equipaghji.

Caratteristiche di u giardinu:Strumenta di giardinu, decorazione di giardinu, cilindru di fiori, vasu per e piante all'aperto, attrezzatura è arnesi orticultura, promozione di vendita, mantenimentu di giardinu, terra, torba è matrice, custruzzione è decorazione di giardinu, mobili di giardinu, sviluppu suave è cunsulenza.


Tempu di pubblicazione: 11-ghjugnu-2020